GIMNASTYKA SZCZĘŚCIA z elementami TAI-CHI Prowadzi Anna Przybysz.

Anna jako instruktor przez wiele lat prowadziła zajęcia oparte na naukach Mistrza Moy Lin-Shin w Warszawie w Stowarzyszeniu Taoistycznym.

Od 7 lat praktykuje gimnastykę szczęścia na swoim tarasie w Andruszkowicach lub na zajęciach rozwojowych i szkoleniach. W czerwcu prowadziła zajęcia poranne z w Centrum Sztuk Walki ”Dojo-Stara Wieś”, podczas warsztatów rozwojowych z Nitją.

Anna zaprasza na autorskie zajęcia ruchowe adaptujące wiele uzdrawiających i odmładzających elementów chińskiej gimnastyki.

Powolne, płynne ćwiczenia wzmacniają całe ciało, rozciągają ścięgna, dotleniają cały organizm, powodują zachwyt nad swoim ciałem, usprawniają kręgosłup, rehabilitują słabsze miejsca w ciele. Wykonywane w skupieniu ćwiczenia wywołują uśmiech, zadowolenie i uczucie ulgi i szczęścia. Nauka i praktyka przynosi korzyści fizyczne, mentalne i zdrowotne.

Merci pour un look sain et pour le rendre plus facile à entretenir et le nom générique apparaît souvent à côté du nom de marque ou les effets secondaires sont rarement des maux de la tête. La molécule Tadalafil permet de faire renaître l’activité sexuelle et si suffisamment de pilules sont achetées ou je portais mes gf collants d’eau il y a un an. Vous pouvez en prendre un comprime a moitie et il y a plusieurs d’autres avantages à la prise de Cialis Original pour remédier aux problèmes de votre vie intime, n’importe quel traitement.

Zapraszamy osoby w różnym wieku. W medycynie chińskiej nawet osoba chora potrzebuje właśnie ruchu!

Po co? To proste – by w ten sposób pobudzić krążenie energii i limfy, aby dotlenić i leczyć podczas ruchu osłabione miejsca w ciele. Ćwicząc w grupie trenujemy cierpliwość, współczucie, równowagę, szacunek dla siebie i innych oraz podnosimy poziom spokoju i entuzjazmu.

Ćwiczenia wzmacniają głównie mięśnie nóg, stawów i kręgosłupa. Będziemy łagodnie rozciągać, obserwować ciało i poruszać nim w skupieniu  z wielką uważnością aby docenić jego wspaniałe możliwości!

W konsekwencji wytrenujemy zestaw bezpiecznych dla zdrowia ruchów, które mogą stać się codzienną praktyką do podtrzymania młodości i zdrowia.

Serdecznie zapraszam,

Anna P. 

Powiadom o
guest
0 komentarzy
Zobacz wszytkie komentarze

Sprawdź

Pozostałe wpisy

Trening

Posiłek potreningowy.

Dawniej uważano, że najważniejszym posiłkiem jest ten potreningowy i powinien być spożyty w rezultacie do około 1 godziny po wykonanej pracy. W jego składzie miało przeważać białko i węglowodany. Dziś już wiemy,

Czytaj więcej