O istotności treningu personalnego.

Trening personalny ma wiele zalet. Chce dziś omówić dla Was kilka z nich.

Przede wszystkim trenowanie jeden na jeden, pozwala na jeszcze bardziej całościowe podejście do osoby, która chce nad sobą popracować. Trener na początku dokładnie sprawdza mobilność i ogólną sprawność podopiecznego. Ustala nad czym warto się skupić, uwzględniając przy tym cele i oczekiwania osoby, z którą będzie pracował. 

Trener wcześniej ustala z Tobą nad czym będziecie pracować, uwzględniając Twoje cele.
Taka forma treningu jest dostosowana do indywidualnych potrzeb klienta. Pozwala także przygotować go do dalszej przygody z treningiem. Może być doskonałym startem, kiedy ktoś chciałby ćwiczyć w przyszłości w grupie, gdzie nie zbędne są umiejętności takie jak podstawowe wzorce ruchowe. Technika poszczególnych ćwiczeń, ale i przygotowanie motoryczne czyli ogólne podniesienie sprawności psychicznej, fizycznej i  ogólnych umiejętności.

Warto wspomnieć, że jest to bardzo adekwatny rodzaj aktywności,  biorąc pod uwagę trudne niestety, obecne czasy. W dobie pandemii, izolacji i kwarantanny. Czyli jeszcze bardziej siedzącego trybu życia… Nie dość, że pozwala nam zapewnić sobie zdrowie, zapewniając odpowiednią dawkę ruchu, to jeszcze nie naraża na kontakt z większą ilością osób. Ten z kolei aspekt może również przemówić do osób, których z różnych przyczyn nie przemawia trening w grupie. 

Praca z trenerem wpływa na efekty .

Dodatkowo, będąc w kontakcie z trenerem, który ma czas by skupić się tylko na Tobie, na pewno nie obędzie się bez rozmów na temat odżywiania. Po przeprowadzaniu analizy składu ciała, będziemy mogli być jeszcze bardziej dokładni i efektywni, będziemy mogli monitorować upragnione postępy.

Być może uświadomimy sobie, że coś nam nie służy, a inne sprawia, że czujemy się lepiej i dzięki temu zmienimy na lepsze swoje nawyki żywieniowe. A może nawet rytm okołodobowy. 

Wiadomo, że czasem nasz rytm i jego rozchwianie może wynikać z czynników zewnętrznych tj. pracy zmianowej. Być może jednak da się to wszystko pogodzić i ulepszyć.

Nie zapominaj, że regeneracja, sen i odpoczynek jest integralną częścią treningu! 

Zachęcamy do spróbowania! 

Dowiedz się nad czym warto się skupić! Jakie są słabsze strony Twojego ciała, które zaś mocniejsze? Co możesz zrobić by czuć się lepiej?

I po prostu… rób to! 

KalaM

Powiadom o
guest
0 komentarzy
Zobacz wszytkie komentarze

Sprawdź

Pozostałe wpisy

Trening

Posiłek potreningowy.

Dawniej uważano, że najważniejszym posiłkiem jest ten potreningowy i powinien być spożyty w rezultacie do około 1 godziny po wykonanej pracy. W jego składzie miało przeważać białko i węglowodany. Dziś już wiemy,

Czytaj więcej